Долу захарта! - или как да намалим сладичкото

      Всеизвестен е фактът, че ако намалите употребата на захар, ще се почувствате много по-добре? Избягването й би ви помогнало да се отървете от така излишните няколко килограма, които се опитвате да свалите с месеци. Можете ли да си представите обаче, че средностатистическият американец употребява около 22 лъжици захар на ден, което се равнява на почти 350 калории?  До какво води това?

Захарта съдържа безброй съставки, които оказват негативна роля върху почти всяка фунция на тялото ни. Според проучвания употребата на 100 грама захар намалява издръжливостта на червените кръвни телца спрямо бактериите с до 50 процента. С други думи - не правите услуга на имунната си система, ако се насладите на това толкова вкусно, но и сладко мокачино, което мислите да си поръчате в обедната почивка.

Всеки от нас има нужда да похапне нещо сладичко от време на време и понякога това чувство сякаш ни изгаря отвътре. Как да намалим желанието да се поддадем на поредното захарно изкушение? Разберете сега с нас.

Хранете се често, но по малко

Хранете се често и балансирано на малки порции през деня, за да можете да поддържате нивото на захарта в кръвта си стабилно. Важно е да не чакаме да огладнеем прекалено много преди следващото хапване, защото в бързината бихме потърсили нещо малко и сладичко да ни спаси за момента. Подсигурете се, че менюто ви е богато на протеини и фибри, защото те намалят желанието ни за консумиране на захарни изделия значително.

Натуралното е винаги актуално

Ако все пак имате нужда от нещо сладко, придържайте се към храните, в които захарта е “натурална” - плодове като ябълките, крушите и ягодите са перфектен пример за такива. Поради факта, че тези продукти съдържат също и фибри, захарта в кръвта ви абсорбира по-бавно и вие нямате нужда от повече. Това не е всичко, както знаем плодовете са богати също на протеини и минерали. Какво повече може да иска човек

Спане трябва

Когато не сме се наспали това ни прави не само изморени и неособено продуктивни, но също така това повишава и нивото на хормоните, които създават у нас чувството на глад. Колко пъти, когато сте имали проблеми със съня, всъщност сте решили да похапнете през нощта?

Проучвания твърдят, че липсата на достатъчно сън води до прекалено употреба да кофеинови безалкохолни напитки, които съдържат в състава си огромно количество захар. Сами си направете изводите.

Употребявайте повече храни с кисел вкус

След като съвсем логично киселото е противоположното на сладкото, употребата на повече храни  с кисел вкус в момент на слабост рязко би намалила желанието ви за захари. Страхотни примери за такива храни са цитрусовите плодове. Интересен факт, е че киселите продукти правят сладките да изглеждат още по-сладки, а това ще ви помогне да задоволите нуждата си от захари по-бързо.

Възприятията ви се променят на почти всеки 21 дни, това се получава и с вкусовите рецептори на езика ви. Ако замените захарите с други продукти, тялото ви само ще започне да се нагажда към новия ви начин на хранене

      Това са нашите съвети, приятели. Дайте шанс на тялото си и сме сигурни, че веднага ще се почувствате много по-добре.

Георги Кърчев

За нас

Ние сме млади, ентусиазирани и позитивни хора, търсещи слънчевата пролука в сивото ни ежедневие. Членовете на нашият екип са всички хора помогнали в изграждането на нашата платформа със своите предложения, идеи и препоръки. Това може да си и ти - позитивен, креативен, усмихнат е достатъчно да си част от Suggested Общността!

 

© Suggested - 2017

Този сайт използва бисквитки - общите ни условия

Харесва ти идеята?

Подкрепи ни!

#suggested.bg
#suggested.bg

За идеята

Инициативата на Suggested.bg е да обединим най-доброто от сферите на услугите, образованието и спорта на едно място и Вие се намирате на точно това място. Тук сме подбрали места изпълнени с качество и приятно отношение. Нашата цел е да ви улесним максимално, като само с няколко клика да намерите търсеното.